Opieka gwarancyjna, pogwarancyjna i serwis produktów kupowanych u nas
Zmodernizowany sklep grzewcza24.pl umożliwia Państwu dokonywanie zakupów artykułów sanitarno-instalacyjnych w naszej sieci hurtowni Aqua- Hurtownie Sanitarne. Dla Państwa wygody oddajemy do użytku sklep nad którym czuwa zespół specjalistów mogących odpowiedzieć Państwu na szczegółowe pytania dotyczące oferowanych produktów.
Po upływie okresu gwarancji mogą nadal naprawić Państwo w naszej sieci handlowej zakupione u nas produkty. Nasze punkty serwisowe przyjmują do napraw pogwarancyjnych, przeglądów i remontów produkty takie jak pompy, sprężarki tłokowe etc. Sieć punktów serwisowych i punktów zdawczo- odbiorczych niesprawnych urządzeń i produktów podana jest poniżej:
Wraz z przekazywanym produktem prosimy wypełnić protokół zdawczo- odbiorczy: (dostępny na www.odex.pl)
URUCHOMIENIA I SERWIS
Dokonujemy uruchomień następujących typów filtrów:
- odżelaziaczy
- odmanganiaczy
- zmiękczaczy
- urządzeń współpracujących.
Zabezpieczamy serwis urządzeń do uzdatniania wody (na podstawie zawartej umowy).
Już od 1981 roku pracownicy serwisu naszej firmy pomagają Państwu w remontach pomp i agregatów pompowych. Ponad 30-letnie doświadczenie i dziesiątki tysięcy wykonanych napraw pomp są dobra rekomendacją kompetencji i umiejętności kadry „AQUA - Grupa SBS”.
Dysponujemy profesjonalnie wyposażonymi warsztatami naprawczymi. Zaufało nam wiele największych producentów pomp na świecie, powierzając nam prowadzenie swych punktów serwisowych. Firma zewnętrzna obsługuje naprawy pomp na nasze zlecenie.
Wysyłka i realizacja zamówień
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszt dostawy podany jest w odpowiedniej zakładce sklepu internetowego. Koszt dostawy danego zamówienia podawany jest przed ostateczną akceptacją tego zamówienia.
W sytuacji gdy towar zostanie zwrócony nadawcy z powodu:
- a) podania błędnych danych adresowych przez Klienta,
- b) nieodebrania przesyłki przez Klienta,
- c) innej przyczyny leżącej po stronie Klienta.
[*] Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta wszystkim kosztami związanymi z taką sytuacją, w szczególności kosztami przesłania towaru do nadawcy i jego ponownego wysłania do Klienta.
W przypadku stwierdzenia przez Klienta naruszenia przesyłki, tj. rozcięć, uszkodzeń taśm i folii zabezpieczających Klient ma bezwzględny obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności stanu towarów z zamówieniem lub fakturą Klient ma obowiązek skontaktować się ze Sprzedawcą.
W sytuacji opisanej powyżej Klient ma bezwzględny obowiązek spisać z kurierem protokół opisujący stan przesyłki, uszkodzenia czy braki. Jeśli ubytki, uszkodzenia itp. zostały dostrzeżone po dostarczeniu przesyłki Klient ma bezwzględny obowiązek skontaktować się z kurierem w celu sporządzenia protokołu.
Klient przyjmuje do wiadomości, iż zaniedbanie powyższych obowiązków może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia ewentualnych roszczeń o charakterze reklamacyjnym.